Obserwują

19.2.11

Off the record

Jestem z tak zwanej branży. Kosmetyki to część mojej pracy, dającej mi dostęp do nowości, produktów i wiedzy o nich, zanim w ogóle pojawią się na rynku. Nie ma co ukrywać, ich poznawanie to jeden z moich ulubionych obowiązków zawodowych! Nauczyłam się rozszyfrowywać ich skład i rozumieć zastosowania, odpowiednio je kategoryzować i prawidłowo (a także na różne nieprzewidziane przez producentów sposoby) ich używać, co nie zawsze, jak pewnie większość kobiet wie, jest zupełnie oczywistą umiejętnością:). Od jakiegoś czasu miałam ochotę coś z tą komfortową sytuacją zrobić i zaczęłam testować poszczególne produkty nie tylko z myślą o sobie, ale także o różnych potrzebach różnych kobiet. Ponieważ frajda okazała się jeszcze większa, niż się spodziewałam, postanowiłam zamieszczany przeze mnie to tu, to tam w sieci materiał zgromadzić w jednym miejscu i jakoś usystematyzować, z nadzieją, że może przyda się nie tylko mnie. W skrócie to się tutaj właśnie będzie działo. Nie mam ambicji dydaktycznych, liczę na dobrą zabawę okołozawodową - wish me luck:).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz