Obserwują

18.5.11

Klorane Mangolia


Dzisiaj wieści prosto ze spotkania poświęconego nowej linii kosmetyków Klorane (TU przeczytacie o linii Papyrus), jednej w moich ulubionych aptecznych marek do pielęgnacji włosów. W pięknej scenerii warszawskich Łazienek, przy pysznym poczęstunku w restauracji Belvedere, miałam okazję posłuchać o linii do włosów pozbawionych blasku i matowych, skomponowanej na bazie wosku z magnolii.


Na obrazku powyżej właśnie ona, w jak zawsze uroczym rysunkowym (jak z zielnika!) ujęciu marki. Liście magnolii charakteryzują się niezwykłym połyskiem - lśnią tak za sprawą wosków o niezwykłych właściwościach ochronnych, jakie wytwarza krzew. Naukowcy z Klorane wpadli trzy lata temu na pomysł, by użyć ekstraktu z tych wosków i sprawdzić, jak zachowają się na włosach. Efektem ich pracy jest linia kosmetyków, która nie tylko nabłyszcza pozbawione połysku włosy, ale i nawilża je i chroni przed czynnikami zewnętrznymi.


Produktem flagowym linii, zapakowanym w eleganckie pudełko, jest spray nabłyszczający. Badania wykazały, że już po pierwszym jego użyciu włosy lśnią o 10% bardziej (pomiary odbijania światła), a po dwóch tygodniach używania wszystkich kosmetyków - aż o 80%. Producent obiecuje też, że po spryskaniu wilgotnych lub suchych włosów staną się one lekkie, elastyczne i lśniące. Spray ma kwasowe pH, które zamyka łuski włosa, nasilając ich lśnienie. Kosmetyk nie zawiera silikonów i nie tworzy efektu mokrych włosów, jest też odpowiedni dla wszystkich rodzajów włosów, także przetłuszczających się. Zawiera alkohol roślinny.

Podstawą nabłyszczającej pielęgnacji z magnolią jest szampon, jak wszystkie kosmetyki linii pozbawiony parabenów. Uzupełnia ją regenerująca maska do włosów, zapakowana w duży, wygodny słoik. Wszystkie produkty bardzo ładnie pachną.


A teraz mój ulubiony element, czyli dbałość o szczegół:). Razem z kosmetykami dostałam w prezencie świecę o zapachu magnolii, która właśnie płonie obok mnie i zamienia moje mieszkanie w wiosenny ogród. Oby kosmetyki sprawdzały się równie dobrze!

Kosmetyki są do kupienia w aptekach od maja.

18 komentarzy:

  1. To wszystko jest takie ładne, że się nie mogę napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda że nie mieszkam w Warszawie :D
    Rzeczywiście, wszystko bardzo ładnie wygląda! Tylko kupować ;D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają mi się opakowania, niby apteczne, ale maja ten urok :-) świeca piękna, ciekawa jestem jak pachnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie i estetycznie to wygląda :).

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie wyglądają- ciekawe czy tak pięknie działają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa zapowiedź.Co jak co ale pudełeczko ze spray'em mnie całkowicie urzekło.... Jakoś orientalnie mi się zrobiło;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna świeca!!Ja wogóle to maniaczka świec jestem :)
    A kosmetyków nigdy nie używałam wogóle tej marki nigdzie nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląd i estetyka tych kosmetyków-bomba! mimo, ze siedzę przed monitorem z daleka od tych cudów-czuję ten zapach :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Fakt wygląda wszystko cudownie i śliczna świeczuszka większość osób właśnie na takie szczegóły zwraca uwagę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie to wygląda:) czekam na recenzje

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko wygląda ślicznie i elegancko, czekam na recenzję. Wogóle fajny blog zapraszam także do siebie :)http://swiatedki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. http://lulesitta.blogspot.com/ zapraszam do mnie

    to wszystko jest takie delikatne i aż żal używać :P

    OdpowiedzUsuń
  13. zostałaś otagowana :)
    http://duzaatakamala.blogspot.com/2011/05/top-ten.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Zostałaś otagowana :)

    http://kosmetyczny-kuferek-burn.blogspot.com/2011/05/moje-top-10-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  15. zostałaś otagowana http://nietylkokosmetycznie.blogspot.com/2011/05/zostaam-otagowana.html :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziewczyny, dzięki za wyróżnienia:). Jakie to miłe, jak ktoś cię docenia;).

    A Klorane śliczne, delikatne i rzeczywiście działa (nabłyszczacz) - reszta kosmetyków czeka w kolejce do testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapraszam na mój nowy blogspot, dotyczący kosmetyków. Recencje, opinie i wszystko dla czytelniczek ! :) zapraszam.

    OdpowiedzUsuń