Obserwują

16.3.11

Żele peelingujące Body Therapy Marion


Nowy nabytek do testowania! Niedawno trafiły w moje ręce 4 śliczne i apetycznie pachnące żele peelingujące pod prysznic z linii Body Therapy marki Marion. Nowość na rynku, niewielka, kolorowa i śmiesznie tania (kosztują ok. 4,20 zł). Mi przypominają owocowe smoothies, jakie lubię popijać w kawiarniach w upały. Ciekawe, czy równie orzeźwiające będą pod prysznicem.

Zapachy są równie kuszące, jak moje ulubione smaki napojów. Do wyboru są mleczko kokosowe, kawa palona, truskawka z wanilią i pomarańcza z białą czekoladą (ok, tego ostatniego pewnie bym nie zamówiła;)). Do tego musujące drobinki, przyjemnie masujące skórę - zapowiada się na połączenie przyjemnego z pożytecznym!

Producent obiecuje wydajną konsystencję, a ja widzę wygodną, nie za dużą pojemność (100 ml), idealną na wyjazdy i dla kogoś, kto tak jak ja nudzi się kosmetykami bardzo szybko. Marion zaleca stosować je dwa-trzy razy w tygodniu, ale po pierwszych próbach wydaje mi się, że peelingi z nich zawarte są tak drobne i nieszkodliwe, że nic się nie stanie, jeśli będę cieszyć się nimi na co dzień.

Na koniec jeszcze dwa słowa o zapachach - są bardzo wyraziste, ale truskawkowy trochę Marion moim zdaniem nie wyszedł: jest sztuczny jak guma do żucia. Natomiast kawowy i pomarańczowy - pycha:).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz