Obserwują

17.3.11

Masło do ciała Tutti Frutti Liczi & Rambutan Farmona


Pisałam już, jak bardzo lubię kosmetyki Farmony - przede wszystkim za piękne, intensywne zapachy. Kiedy wśród moich nowości pojawiło się masło do ciała o zapachu liczi i rambutanu, nawet nie wrzuciłam go do zapasów, tylko od razu postawiłam w łazience i zaczęłam używać od razu. Jak zwykle w przypadku Farmony oczywiście znowu się nie rozczarowałam.

Słodkawy zapach chińskiego liczi w połączeniu ze świeżymi nutami rambutanu z Malezji daje ciekawą, egzotyczną kompozycję o bardzo energetyzującym działaniu. Masła używam wieczorem i rozbudza mnie tak, że mogłabym jeszcze długo nie kłaść się spać i tylko zdrowy rozsądek prowadzi mnie do łóżka. Kosmetyk wchłania się natychmiast i chyba powinnam rozważyć stosowanie go rano - nie ma niebezpieczeństwa powolnego wchłaniania, a to dużo zdrowsze niż poranna kawa zamiast śniadania;).

Duży, wygodny, plastikowy i bardzo kolorowy słoik mieści 250 ml produktu. Po jego otworzeniu uderza nie tylko intensywny zapach, ale też mocno różowy, wesoły kolor. W środku aż gęsto od czarnych drobinek, które przyjemnie masują skórę. Żadnych ich peelingujących właściwości nie zauważyłam, ale też producent nic takiego nie obiecywał - ot, miłe urozmaicenie pielęgnujących rytuałów.


Kosmetyk dobrze nawilża moją suchą skórę. Zawiera afrykańskie masło Karite, ale w przeciwieństwie do innych podobnych produktów nie pozostawia na skórze tłustego filmu - ma śliską konsystencję i błyskawicznie znika, pozostawiając skórę nawilżoną aż do rana, elastyczną i... pięknie pachnącą - jak na Farmonę przystało. Ciekawe, co by było, gdybym używała całej liczi-linii, czyli dodatkowo peelingu  i olejku do kąpieli:). 

Na marginesie: prowadzenie bloga uczy - ponieważ nie miałam pojęcia, co to rambutan i jak wygląda, poczytałam i już wiem. A sam owoc wygląda tak:). Sympatycznie, prawda?

4 komentarze:

  1. zostałaś wyróżniona:)
    http://april-station.blogspot.com/2011/03/sunshine-award-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  2. OMG, ale super:)! Dzięki:)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam na razie Joanny truskawkowe masło mega ładnie pachnie :) Dodaję do obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja właśnie dzisiaj to masło kupiłam, mam nadzieję, że się sprawdzi, tak jak w Twoim przypadku.:)

    OdpowiedzUsuń